De deelnemersmodule van KampAdmin biedt een overzichtelijke weergave van alles dat met inschrijvingen van je leden te maken heeft. Met de module kan je op je eigen website het aanbod van je organisatie kenbaar maken, maar ook achter de schermen alles qua ledenbeheer opvolgen.
De module bestaat uit 2 delen die elkaar aanvullen: het Kampadmin beheerportaal en de webistemodule.
Het KampAdmin beheerportaal
De KampAdmin tabellen vormen de centrale database van alle gegevens. De deelnemersmodule maakt gebruik van de volgende tabellen:
![]() | Personen Inschrijvingen Evaluaties Check-ins Moni opmerkingen Organisatoren |
![]() | Activiteiten Thema's Categorieën Locaties Periodes Optie groepen Opties Gastenlijsten |
![]() | Facturen Betalingen Kortingen Coupons Betaalafschriften Prijsregels |
De websitemodule
Via de deelnemers-embed kunnen ouders het aanbod bekijken, online inschrijvingen plaatsen op jullie website en alle communicatie opvolgen. Er zijn hierbij 4 verschillende mogelijkheden om dit te doen.
- Persoonlijke pagina voor ouders
- Activiteitenzoeker
- Activiteitenlijst
- Detailpagina
Hieronder vind je meer uitleg over de verschillende embeds. In een ander artikel vind je meer technische uitleg voor de webbeheerders.
1. Persoonlijke pagina voor ouders
Deze embed laat de ouder toe om in te loggen op hun persoonlijke pagina. Hier kan de ouder de volgende informatie terugvinden:
- Mijn inschrijvingen: Alle toekomstige en voorbije inschrijvingen, praktische informatie en documenten zoals de fiscale en deelname-attesten.
- Mijn betalingen: Een duidelijk overzicht wat de ouder moet betalen tegen wanneer, de facturen en eventueel het virtueel spaarpotje.
- Mijn familie: Een pagina om de persoonlijke informatie en medische fiches van de kinderen aan te vullen en bij te houden.
Opgelet: indien je de url van deze pagina verandert, moet je KampAdmin hiervan op de hoogte brengen. (bv. van kampen.be/mijn-login naar kampen.be/account)
2. Activiteitenzoeker
Deze embed laat de ouder toe om gemakkelijk (een deel van) je aanbod te doorzoeken en om online een inschrijving te plaatsen. De ouder kan filteren op locatie, periode en/of leeftijd.
3. Activiteitenlijst
Indien je een groot aantal activiteiten hebt, is het aan te raden om jullie activiteiten op te delen op verschillende webpagina’s. Deze tabel geeft dan een overzicht van een aantal specifieke activiteiten (bijvoorbeeld van een bepaald thema of op een bepaalde locatie).
4. Detailpagina
Je kan er ook voor kiezen om via het KampAdmin systeem een detailpagina over de activiteiten te tonen. Hier komen mensen terecht door te klikken op “meer info” bij de activiteitenzoeker.