Nieuwe artikels

  1. Praktische informatie

    E-mail x aantal dagen voor de start van de activiteit wordt een automatische e-mail verstuurd naar alle bevestigde inschrijvingen. Deze e-mail dient zowel als herinnering en om praktische informatie te versturen.  Deze x bepaal je zelf onder de in...
  2. Een activiteit afgelasten

    Indien een activiteit niet meer kan doorgaan, voorziet KampAdmin een actie om eenvoudig alle inschrijvingen te annuleren, monitoren in te lichten en nieuwe boekingen tegen te houden. Bij een activiteit , vind je deze actie terug: Annuleer Activ...
  3. Prijsregels

    Wat zijn prijsregels? Prijsregels bepalen op welke termijn een factuur betaald moet worden en wanneer de betalingsherinneringen verstuurd worden. Elke activiteit moet daarom gelinkt zijn aan een prijsregel.  Tip! Het is mogelijk om ouders bet...
  4. Gastenlijsten

    Wat is een gastenlijst? Een gastenlijst laat je toe om een specifieke groep van ouders vroeger toegang te geven tot de inschrijvingen van één of meerdere activiteiten of om mensen tijdelijk te verhinderen om een inschrijving te maken.  Voorbee...
  5. Leeftijdscontrole

    Hoe werkt de leeftijdscontrole? Per activiteit kan je bepalen welke leeftijd je wilt toelaten. Hierbij maken we onderscheid tussen 2 gevallen: Toegelaten leeftijd (het strikt interval): Een inschrijving voor een deelnemer waarvan de geboo...
  6. Opties en optiegroepen

    In de tweede stap van de inschrijfflow kan de ouder extra opties aanduiden. Indien gewenst, kunnen ouders ook later hun gekozen opties aanpassen via hun dashboard. Opties kunnen worden gebruikt voor: Extra zaken zoals T-shirt, fotoboek, warme m...
  7. Coupons

    Wat zijn coupons? Een coupon is een kortingscode die kan worden toegevoegd tijdens de inschrijfflow. Deze code geeft de ouder dan recht op een bepaalde korting. Het gebruik van een coupon heeft de volgende voordelen t.o.v. een korting: ...
  8. Kortingen

    Wat zijn kortingen? Een korting wordt automatisch toegevoegd aan een inschrijving als de ouder of deelnemer aan de vooraf bepaalde voorwaarden voldoet. Het gebruik van een korting kan handig zijn om: Te motiveren om vroeg te boeken ...
  9. Periodes bepalen

    Hoe definieer je periodes het best? Hoe je periodes het beste instelt, hangt af van de werking van je organisatie. Hieronder beschrijven we drie scenario’s, elk met een aanpak die je op weg helpt. Scenario 1: vaak terugkerende periodes Bi...
  10. Activiteiten weergeven of verbergen

    Om een activiteit weer te geven op de website moeten de volgende voorwaarden voldaan zijn: Bij de activiteit moet ‘publiek’ op ‘ja’ staan Bij de categorie van de activiteit moet ‘publiek’ op ‘ja’ staan De einddatum moet in de...